Начало / Ревюта / „Предимството на интроверта“, или как да му повярваш

„Предимството на интроверта“, или как да му повярваш

Методиката на предприемача Матю Полард е проста – за да излезе от пашкула на вглъбен,  стеснителен човек, интровертът трябва да си остане такъв, какъвто е, да използва с предимство своите качества, без да ги мисли за недостатъци и на всяка цена да се старае да блесне като екстроверт. Това за него е нетипично поведение, а когато се отнася за комерсиални печалби – направо губещо.

Съветите тук са двойно приложими – от една страна за начинаещи търговци, от онези, които в магазина обикалят около клиентите с неуместния въпрос „мога ли да ви помогна с нещо?“, до други, които сключват сделки в по-дискретна обстановка. Психологическите профили на екстроверта и интроверта са очертани още от Юнг, г-н Матю Полард допълва как при реални продажби днес се открояват двата типажа.

Първият общува така напористо и бързо, че изпада в състояние на безтегловност, защото е припрян и в резултат минава за повърхностен и некомпетентен. Интровертът обратно – има задълбочени знания, които не позволяват празни приказки. Той обикновено мълчи и мисли, но толкова бавно, че накрая пак изпада, с вид на пасивен и нерешителен. Пълно е с подобни примери, всеки от нас ги е срещал, или изпитва на свой гръб ежедневно. И няма нужда да избираме – за постижимия баланс между тях говори книгата „Предимството на интроверта“.

текст: Людмила Еленкова 

228802_b

Прочетете още

IMG-20230704-WA0000

Сини като морето!

Примамливо ни канят да потънем в синьо хеликонските книжарници Разходката ни из тях започва с …

Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
"Четящият човек"
Автори
Без категория
България
Други
Интервюта
Класации
Класации "Ню Йорк Таймс"
Класации "Хеликон"
Колонката на...
Критика
Любопитно
Нови книги
Откъси
Ревюта
Свят
Събития
Читатели
Читателски дневник

Повече...