Начало / Критика / От „YouTube“ звезди към автори на бестселъри

От „YouTube“ звезди към автори на бестселъри

Емил Конрад постигна неочакван за България успех с книгата си „Нещата, които не ни учат в училище“. Превръщането на видео влогъри в автори на бестселъри обаче не е прецедент. Представяме ви няколко популярни герои в „YouTube“, които постигнаха успехи и като автори на книги.

1. Джон Грийн. Няма как да не започнем с един от най-актуалните автори в последните години. Грийн поддържа канала си „vlogbrothers“, който в момента има близо 2,5 милиона абонамента. Той е автор на бестселъри като „Къде си, Аляска?“, „Хартиени градове“ и тийнейджърския феномен „Вината в нашите звезди“.

2. Алфи Дейс. Дейс публикува „The Pointless Book“, която се превърна в бестселър в САЩ. Книгата е насочена към младите хора и показва различни дейности за самоусъвършенстване. Дейс можете да намерите като „PointlessBlog“ в „YouTube“.

3. Зоуи Съг. По-известна като Зоела в онлайн пространството. В края на 2014 г. излезе романтичният й роман „Girl Online“, който окупира челните позиции в бестселър листите в САЩ. Впоследствие обаче стана ясно, че влогърката е използвала писател в сянка, което й навлече гнева на критици и фенове. Зоела има над 7,5 милиона абонати.

4. Джо Съг. Популярността на Зоела позволи на брат й, Джо, който поддържа канала „ThatcherJoe“, да подпише договор с издателството „Hodder & Stoughton“, което ще публикува негов комикс през септември. 3,5 милиона души следват Джо в мрежата.

5. Мишел Фан. Тя има близо 7,5 милиона последователи в „YouTube“ в канала си, носещ нейното име. В интернет Фан е гуру, що се отнася до гримове. На гримовете е посветена и книгата й „Make Up“.

6. Грейс Хелбиг. В едноименния си канал комедиантката е следвана от малко над 2 милиона потребители. Тя публикува книгата „Grace’s Guide: The Art of Pretending to Be a Grown-up“, която е хумористично четиво за това как тийнейджърите да се преструват на възрастни.

7. Фльор де Форс. Тя е автор на гида за мода и стил „The Glam Guide“, публикуван от „Headline“. Каналът й е „Fleur de Force“.

8. Таня Бър. Бър обяви, естествено, чрез влог в „YouTube“, че през 2015 г. ще публикува нехудожествената си книга „Love Tanya“. Тя е подписала договор с издателския колос „Penguin“.

9. Жустин Езарик, Конър Франта, Джоуи Грейсфа, Шейн Доусън и Шей Карл. Те са звезди в онлайн пространството и работят по съвместен проект с издателството „Simon & Schuster“. Според издателите влогърите имат силата да накарат младежите отново да се запалят по книгите.

10. Емил Конрад. Завършваме с българския представител, Емил Конрад. Той не се радва на популярността на англоговорeщите си колеги, но е повече от успешен в България. Премиерата на нехудожествената му тийн книга „Нещата, които не ни учат в училище“ стана литературен феномен в страната, а хиляди негови почитатели се наредиха на опашка за автограф. Конрад може да бъде намерен в „YouTube“, както и в българския му еквивалент „vbox7“.

Свързани заглавия

Ако спре токът, ще го има ли Емил Конрад?

Кой се страхува от Емил Конрад?

Как един блогър може да се превърне в писател

Емил Конрад пренареди седмичните класации на „Хеликон“ за часове

Истерията Емил Конрад завладя „Хеликон-България“

„Нещата, на които не ни учат в училище“ от Емил Конрад (анотация и откъс)

Емил Конрад: „Нещата, на които не ни учат в училище“ всъщност нямат нищо общо с училището

Емил Конрад промени часовете за среща с феновете си

Популярният влогър Емил Конрад ще представи книгата си с национално турне в „Хеликон“

„Нещата, на които не ни учат в училище“ тук

Прочетете още

171465_b

Топ 10 на „USА Today” за най-продаваните книги в САЩ

Седмичната класация на „USA Today” за най-продаваните книги в САЩ бе обновена 1  юли. Изданието …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *