За пръв път от доста седмици динамичната американска класация се държи като българска такава – не е излъчила нито една прясно изпечено, току-що блеснало на витрините заглавие, а разчита на книги с минимум две седмици трайност. Което, извън шегата, е добре за устойчивостта на читателите и за стойността на самите книги. Тук отново са бестелъровите художествени и мемоарни, или публицистични произведения, на които лятото дава шанс.
Художествена литература
1. „Happy Place“ от Емили Хенри (6 седмици в класацията)
2. „Никога повече“ от Колийн Хувър (103 седмици в класацията)
3. „Всичко започва с нас“ от Колийн Хувър (33 седмици в класацията)
4. „The Covenant Of Water“ от Ейбрахам Въргийз (5 седмици в класацията)
5. „Identity“ от Нора Робъртс (2 седмици в класацията)
6. „Уроци по химия“ от Бони Гармъс (30 седмици в класацията)
7. „Верити“ от Колийн Хувър (78 седмици в класацията)
8. „Meet Me At The Lake“ от Карли Форчън (5 седмици в класацията)
9. „Fourth Wing“ от Ребека Яроз (5 седмици в класацията)
10. „Icebreaker“ от Хана Грейс (3 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
1. „The Wager“ от Дейвид Гран (7 седмици в класацията)
2. „Killers Of The Flower Moon“ от Дейвид Гран (79 седмици в класацията)
3. „Outlive“ от Питър Атиа (10 седмици в класацията)
4. „Тялото помни“ от Бесел ван дер Колк (145 седмици в класацията)
5. „I’m Glad My Mom Died“ от Дженет Маккърди (43 седмици в класацията)
6. „Crying In H Mart“ от Мишел Зонър (63 седмици в класацията)
7. „Резервният“ от Принц Хари (21 седмици в класацията)
8. „The Book Of Charlie“ от Дейвид Фон Дрел (2 седмици в класацията)
9. „Braiding Sweetgrass“ от Робин Вал Кимерер (80 седмици в класацията)
10. „Quietly Hostile“ от Саманта Ърби (2 седмици в класацията)
Класацията следи: Мира Шополова