На гребена на вълната по света у нас е романтичната история на Али Хейзълууд
„Хипотеза за любов“ доказва, че чувствата са непредвидими, а хората в академичните среди не са само вятърничави, или единствено сухари. Иначе в седмицата от 7-ми до 13-ти март 2022 г. в класацията на „Ню Йорк Таймс“ виждаме стари познайници, чиито книги станаха обичани и тук – художествената литература оглавява британката Луси Фоли, която помним с романа „Списъкът“, докато в нехудожествената приятно е завръщането на актьора Матю Макконъхи с неговата поучителна автобиография „Зелени светлини“.
Художествена литература
- „The Paris Apartment“ от Луси Фоли (нова в класацията)
- „Никога повече„ от Колийн Хувър (37 седмици в класацията)
- „Верити“ от Колийн Хувър (12 седмици в класацията)
- „House Of Sky And Breath“ от (2 седмици в класацията)
- „Скандалният живот на Евелин Хюго“ от Тейлър Дженкинс Рийд (35 седмици в класацията)
- „Nothing To Lose“ от Дж. А. Джанс (нова в класацията)
- „Хипотеза за любов“ от Али Хейзълууд (15 седмици в класацията)
- „The Lincoln Highway“ от Еймър Тауълс (21 седмици в класацията)
- „The Maid“ от Нита Проуз (8 седмици в класацията)
- „Wish You Were Here“ от Джоди Пико (9 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
- „Red-handed“ от Питър Шуайзър (5 седмици в класацията)
- „Тялото помни“ от Бесел ван дер Колк (79 седмици в класацията)
- „The 1619 Project“ ред. от Н.Джоунс, К.Роупър, И.Силвърман, Д.Силвърстайн (15 седмици в класацията)
- „Зелени светлини“ от Матю Маккхонъхи (58 седмици в класацията)
- „Тhe Splendid And The Vile“ от Ерик Ларсън (35 седмици в класацията)
- „Образована“ от Тара Уестоувър (130 седмици в класацията)
- „Crying In H Mart“ от Мишел Зонър (22 седмици в класацията)
- „From Strenght To Strenght“ от Артър Брукс (2 седмици в класацията)
- „Will“ от Уил Смит с Марк Менсън (10 седмици в класацията)
- „All About Love“ от Бел Хукс (10 седмици в класацията)
Класацията следи: Мира Шополова