Сър Ричард Брансън подготвя нова автобиография с издателство „Върджин Букс“. Новата биография ще носи заглавието “Как намерих наивността си”, твърди сайтът www.thebookseller.com.
Книгата ще излезе от печат на 5 октомври като част от “световно издателско събитие”, според “Върджин букс”. Те придобиха правата за издаването на новата автобиография за цял свят заедно с „Пенгуин Рандъм хаус“ САЩ.
“Как намерих наивността си” е продължението на първата биография на Брансън – “Как загубих наивността си” (също издание на „Върджин“), Книгата започва от там, където първата книга свършва – на прага на новото хилядолетие, като също така съвпада с 50-годишнината от присъствието на звездния предприемач в бизнеса. Тя ще даде възможност за поглед от вътре на последните 20 години, разкривайки възходите и паденията, едновременно лични и професионални, които стоят зад израстването на Върджин от семеен бизнес до световна марка. „Върджин“ е стартирал 12 различни бизнеса за милиарди долари чрез още стотици компании в различни сектори.
Книгата ще засегне специфични епизоди от живота му, включително инцидента с търговската космическа линия „Върджин галактик“ и построяването на къща и курорт на остров Некер на Карибите за няколко милиона паунда (както и пожара, който ги унищожава през 2011). Също така разказва за близките му отношения с Барак Обама и спречкванията им с Доналд Тръмп.
Джейк Лайтууд, заместник изпълнителен директор и издател в „Ебъри“, казва: “Ние сме толкова развълнувани, че отново ще работим с Ричард по неговата нова автобиография, която има много от същите изумителни качества като него самия – тя е честна, вдъхновяваща и много забавна – и е книгата, която неговите милиони почитатели чакат с нетърпение.”
Брансън казва: “Човек може да загуби наивността си само веднъж. Но във всеки аспект от моя живот – развиване на бизнеса, грижата за семейството ми, впускането в приключения – аз се опитвам да правя нещата сякаш ги правя за първи път всеки ден. “Как намерих наивността си” започва там където свършва “Как изгубих наивността си”, в зората на новото хилядолетие. Това е моята равносметка за последните две десетилетия – как преоткрих марката Върджин, бутах прегради, нарушавах правила и посягах към звездите по начини много повече от един.
“Как изгубих наивността си” се продаде в 347 569 копия в рамките на всичките си издания на английския пазар, според „Нийлсен букскан“. Оригиналното издание от 1998 година се продаде в 84 851 екземпляра, като последващите издания през 2000, 2002, 2005, 2007 и 2009 продадоха по над 29 000 копия на издание.