Начало / Критика / „Продай или ще ти продадат“ – формулата на Грант Кардон

„Продай или ще ти продадат“ – формулата на Грант Кардон

Димитър Димитров – „Хеликон-Шишман“

205670_b„Продай или ще ти продадат“ на американския предприемач Грант Кардон е преработена и обновена версия на неговата „Продай, за да оцелееш“. Още в предговора се изтъква, че това е най-важната книга за продажбите в последните петдесет години.

С известна доза скептицизъм подходих към „Продай или ще ти продадат“. В първата част на своя труд Грант Кардон твърди, че всеки „продава“ убежденията си, идеите или себе си на хората, с които контактува. Същата теза развива Даниъл Пинк в „Да продаваш е човешко“, което ме навежда на мисълта, че щом двама утвърдени автори в своята област пишат по тази тема, има голяма вероятност теорията им да е вярна. Дори да сте актьори, които се явяват на кастинг, вие „продавате“ своите умения, за да бъдете избрани за ролята. Грант Кардон разказва за издигането си в сферата на продажбите от продавач на коли до собственик на сериозен бизнес. Според мен, уникално в „Продай или ще ти продадат“ е акцентирането върху факта, че задължително трябва да излезете от неизвестността, за да сте успешни в продажбите. Ако никой не ви познава, то и никой няма да иска да сключва сделки с вас. В тази част Грант Кардон дава полезни съвети, как да увеличите присъствието си в социалните мрежи и как да бъдете ефективни там. Предимство е, че в края на всяка глава има въпроси, на които може да отговорите ако сте разбрали написаното и на места това ме караше да се връщам и препрочитам важни неща, които съм пропуснал.

Прочетете още

Man Reading Book and Sitting on Bookshelf in Library --- Image by © Royalty-Free/Corbis

Завръщането на книгите: Ръст в продажбите на хартиените книги

Слуховете за смъртта на традиционната книга са силно преувеличени, отбелязва английският в. „Телеграф“, позовавайки се …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *