Самоусъвършенстването е сигурен път към по-добрата реализация
На училище – важи за малките, но и за нас. Обикновено точно наесен сме най-склонни да предприемем нещо ново. Заредени от лятото, ни се иска да сме успешни на работното си място. А освен повече удоволствие е хубаво да получаваме и повече пари.
Затова и селекцията ни този път е посветена на начините да успеем в онова, което правим. Когато четем подобна литература, е хубаво да съчетаваме малките открития по страниците на различните книги. Защото е важно да се знае, че никоя не дава завършен модел, който да работи в нашата ситуация.
Сигурни сме, че ще откриете и сами пътя към успеха… Но се надяваме заглавията, които сега препоръчваме, също да помогнат!
Маркетинг 4.0 от Филип Котлър
Полезна, защото учи как да преминем от традиционния към дигиталния маркетинг. Промяната в наши дни е навсякъде – включително в начина, по който клиентите приемат компаниите. Тази книга помага да изпъкнете, да създадете послание – с една дума, да ви видят.
ПР през XXI век от Томас Харис и Патрисия Уолън
Традиционната реклама вече няма същата сила – а знаковите продукти на времето ни се отличават именно със своя пиар. Затова и наръчникът разказва как да създадем печеливша стратегия, която да изкара нашия продукт или компания на върха. Еталоните са ясни – iPod, Хари Потър, Playstation, все марки, които означават глобален успех.
Въведение в маркетинга от Гари Армстронг и Филип Котлър
Двамата автори описват цялостния процес по създаване на стойност на един продукт. Точно в това е същността на маркетинга в наше време според тях. Включили са новите маркетинг технологии, като не пропускат и нещо интересно – глобалния социалноотговорен маркетинг.
Как марките се превръщат в икони от Дъглас Холт
Занимателен и поучителен преглед на едни от най-големите успехи през последните стотина години. Ако се гради съвременна митология, тя е свързана точно с глобални марки като „Кока-кола” или „Харли-Дейвидсън”. Дъглас Холт добавя още поучителни примери, като благодарение на тях разработва нов модел, наречен културен брандинг.
Потребителското поведение от Майкъл Соломон
Впечатляващият труд подлага на разбор потребителското общество, за да бъдат извлечени най-полезните тенденции и модели. Майкъл Соломон твърди, че този тип начин на живот далеч надхвърля посещението в магазина, а определя поведението ни дори когато си почиваме на плажа. Всичко, което сме, е брънка в нечия маркетингова стратегия – дизайнът, естетиката, есемесите, домашните любимци, че и метросексуалността и епилирането.