Начало / България / Директорът във „Фейсбук“ Шерил Сандбърг учи на успех с книга

Директорът във „Фейсбук“ Шерил Сандбърг учи на успех с книга

До дни на български ще излезе една от най-продаваните книги в сферата на бизнес психологията напоследък – „Реши се“ на главния оперативен директор на „Фейсбук“ Шерил Сандбърг. Дебютната книга на 45-годишната американка е наречена „новият манифест на жените на работното място“ от Опра Уинфри.

Тя се опитва да отговори на въпроси като „Какво представлява успехът?“ и „Какво означава да бъдеш жена в бизнеса?“. „Реши се“ призовава жените да не се страхуват да бъдат лидери и да покажат, че са лидери. Призовава жените да се решат да се отправят към върха. Колко много щяхте да постигнете, ако не Ви беше страх?“, се казва още в анотацията на изданието, публикувано от „Сиела“.

Преди да започне работа във „Фейсбук“, Сандбърг е вицепрезидент на глобалните онлайн продажби и операции на „Гугъл“ и началник на генералния щаб на Министерството на финансите в САЩ. През 2010 г. е обявена за 16-ата най-влиятелна жена в света. През 2009 г. „Бизнес уийк“ я нарежда сред 25-те най-влиятелни личности в мрежата. Тази година пък е под номер 9 в списъка на „Форбс“ за най-влиятелна дама, точно след съпругата на президента – Мишел Обама.

Сандбърг дарява всички приходи от тази книга за установяването на Lean In – нестопанска организация, която насърчава жените да преследват амбициите си. Приходите се насочват също към други благотворителни организации, които подкрепят жените.

„Истинско равенство в света ще има когато управлението на държавите и компаниите бъде заето наполовина от жени, а мъжете наполовина управляват нашите домове“, е нейното верую.

Прочетете още

81yBQThn6GL._UF1000,1000_QL80_

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (11 ноември – 17 ноември)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА   ––––––––––– 1. „Grey Wolf“ от Луиз Пени (нова в класацията) 2. „In Too …