Освен че повече от половината заглавия в раздел художествена литература в класацията на „Ню Йорк Таймс“ имат своя български превод и се радват на същата популярност и у нас, отбелязваме две достойни попълнения при нехудожествената литература за седмицата (18-24 април 2022 г.) Дейвид Мамет – обичан режисьор, драматург и писател, носител на „Пулицър“, се завръща с книга, посветена на конформизма в американското публично пространство, а Сюзън Кейн – бивш корпоративен адвокат и автор на бестселъра „Тихите“, сега показва как копнежът и скръбта могат да осмислят съществуването на хората в един креслив, обхванат от еуфорията на социалните мрежи свят.
Художествена литература
- „Никога повече“ от Колийн Хувър (43 седмици в класацията)
- „Където пеят раците“ от Дилия Оуенс (155 седмици в класацията)
- „Sea Of Tranquility“ от Емили Мандел (нова в класацията)
- „Верити“ от Колийн Хувър (18 седмици в класацията)
- „Run, Rose, Run“ от Доли Партън и Джеймс Патерсън (5 седмици в класацията)
- „Виконтът, който ме обикна“ от Джулия Куин (13 седмици в класацията)
- “Скандалният живот на Евелин Хюго“ от Тейлър Дженкинс Рийд (41 седмици в класацията)
- „Lover Arisen“ от Дж. Р. Уорд (нова в класацията)
- „Херцогът и аз“ от Джулия Куин (17 седмици в класацията)
- „Жестока любов“ от Колийн Хувър (13 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
- „Bittersweet“ от Сюзан Кейн (нова в класацията)
- „Recessional“ от Дейвид Мамет (нова в класацията)
- „Тялото помни“ от Бесел ван дер Колк (85 седмици в класацията)
- „Nowhere For Very Long“ от Бриана Мадиа (нова в класацията)
- „Between Two Kingdoms“ от Сулейка Джауад (5 седмици в класацията)
- „Blood And Ruins“ от Ричард Оувъри (нова в класацията)
- „The Storyteller“ от Дейв Грол (22 седмици в класацията)
- „Crying In H Mart“ от Мишел Зонър (28 седмици в класацията)
- „Pandora’s Jar“ от Натали Хейнс (2 седмици в класацията)
- „The 1619 Project“ ред. от Н.Джоунс, К.Роупър, И.Силвърман, Д.Силвърстайн (21 седмици в класацията)
Класацията следи: Мира Шополова