Седмицата до 27.02.2022 г. бележи пореден успех за „машината за бестселъри“ Нора Робъртс. Този път с № 54 от криминалната поредица „В смъртта“ – романът „Abandoned In Death“. Замислена отначало като трилогия, поради големият чителски интерес писателката я продължава, и вече 28 години не спира да ù измисля засукани случаи под псевдонима Дж. Д. Роб.
От нехудожествената литература вниманието ни привлече едно ново заглавие – „The Nineties“. Въпреки че е на второ място в седмичната класация, темата за 90-те години на миналия век не остарява. Бихме се радвали да видим и на български как тя е интпретирана от есеиста Чък Клостърман.
Художествена литература
- „Abandoned In Death“ от Дж. Д. Роб (нова в класацията)
- „Никога повече“ от Колийн Хувър (35 седмици в класацията)
- „City Of The Dead“ от Джонатан Келерман (нова в класацията)
- „Верити“ от Колийн Хувър (10 седмици в класацията)
- „Скандалният живот на Евелин Хюго“ от Тейлър Дженкинс Рийд (33 седмици в класацията)
- „Жестока любов“ от Колийн Хувър (7 седмици в класацията)
- „The Love Hypothesis“ от Али Хейзълууд (13 седмици в класацията)
- „Steal“ от Джеймс Патерсън и Хауърд Руган (нова в класацията)
- „Среднощната библиотека“ от Мат Хейг (54 седмици в класацията)
- „The Maid“ от Нита Проуз (6 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
- „Red-handed“ от Питър Шуайзър (3 седмици в класацията)
- „The Nineties“ от Чък Клостърман (нова в класацията)
- „Тялото помни“ от Бесел ван дер Колк (77 седмици в класацията)
- „The 1619 Project“ ред. от Н.Джоунс, К.Роупър, И.Силвърман, Д.Силвърстайн (13 седмици в класацията)
- „Образована“ от Тара Уестоувър (128 седмици в класацията)
- „Origin“ от Дженифър Раф (нова в класацията)
- „Stolen Focus“ от Йохан Хари (нова в класацията)
- „How To Be Perfect“ от Майкъл Шур (3 седмици в класацията)
- „Crying In H Mart“ от Мишел Зонър (20 седмици в класацията)
- „Will“ от Уил Смит с Марк Менсън (14 седмици в класацията)
Класацията следи: Мира Шополова