Загубата и отчаянието раждат най-много от тях
The Stranger In The Lifeboat води всъщност към изкупление – новата книга на Мич Албом разказва история, която звучи почти невероятно. Писателят поставя ребром един от най-важните въпроси изобщо… Какво ще правим, ако Господ се отзове на молитвите ни и се появи пред нас? Как ще изглежда, какво ще ни говори и най-важното, какво ще предприеме?
Мич Албъм събра много почитатели именно като автор на книги, които имат способността да вдъхновяват. Самият той журналист, неповторимо е майсторството му, когато смесва ведно собствената си проницателност и хумор заедно с емпатия и съчувствие. Прави го в колонките си, които пише за различни медии, но същия талант влага и в писането на биографични книги и дори романи.
Точно художествена творба е и The Stranger In The Lifeboat – стъпва на опита, натрупан от Мич Албъм в създаването на книги като „Човекът, който измерваше времето” и „Първият телефонен разговор с небето”. Водата изхвърля празна спасителна лодка на остров. Историята на онова, което се е случило, изплува по страниците бавно и поразително, така че от „Ню Йорк Джърнъл ъф Букс” да възкликнат: „Това е провокативна, пълна с надежда и вдъхновяваща книга. Ще ви накара да подложите на преценка най-личните си духовни убеждения.”
А Мич Албъм всъщност иска да ни каже в The Stranger In The Lifeboat едно… Често отговорите на нашите молитви се крият там, където най-малко очакваме. Хубаво е, че заглавието се появи в периода преди Коледа – в четвъртата си седмица сред бестселърите на „Ню Йорк Таймс” то е осмо. Класацията е за художествени, раздел комбинирани печатни и електронни – на нейния връх сега се кипри Go Tell The Bees That I Am Gone от Диана Габалдон, това е поредната книга от серията „Друговерец”. На върха на нехудожествените в същия раздел, както и преди седмица, е The 1619 Project, която представлява сборник от статии, връщаща лентата на историята назад – там, където е започнало робството в САЩ. Ето ги и пълните десетки с дата 12 декември 2021 г.
БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС
БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС
Художествена литература
- Go Tell The Bees That I Am Gone от Диана Габалдон (нова в класацията)
- The Becoming от Нора Робъртс (нова в класацията)
- Fear No Evil от Джеймс Патерсън (нова в класацията)
- „Списъкът на съдията” от Джон Гришам (6 седмици в класацията)
- „Желанието” от Никълъс Спаркс (9 седмици в класацията)
- Flying Angels от Даниел Стийл (нова в класацията)
- „Никога повече” от Колийн Хувър (24 седмици в класацията)
- The Stranger In The Lifeboat от Мич Албом (4 седмици в класацията)
- Mercy от Дейвид Балдачи (2 седмици в класацията)
- The Lincoln Highway от Еймър Тауълс (8 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
- The 1619 Project ред. от Н. Джоунс, К. Роупър, И. Силвърман, Д. Силвърстайн (2 седмици в класацията)
- Will от Уил Смит с Марк Менсън (3 седмици в класацията)
- The Storyteller от Дейв Грол (8 седмици в класацията)
- The Lyrics: 1956 To The Present от Пол Маккартни (4 седмици в класацията)
- These Precious Days от Ан Пачет (нова в класацията)
- All American Christmas от Рейчъл Дъфи и Шон Дъфи (2 седмици в класацията)
- The Real Anthony Fauci от Робърт Кенеди-младши (2 седмици в класацията)
- Betrayal от Джон Карл (2 седмици в класацията)
- Taste от Стенли Тучи (8 седмици в класацията)
- The President And The Freedom Fighter от Браян Килмийд (4 седмици в класацията)