Привличат ни мистерии, загадки и миналото
Бизнес наръчниците, както и книгите, които ни правят по-добри хора, са традиционно сред най-четените, но тази година като че ли предпочитаме повече да донарисуваме света сами – при това в патриотични окраски. Затова и сред най-четените нехудожествени се нареждат както двете пълни с топ мистерии книги на влогъра Слави Панайотов, така и сборниците на историческа и фолклорна тематика, тръгнали от телевизионното предаване „Фермата”. Което идва да покаже, че най-важният инструмент за привличане на читатели са новите медии или пък телевизионният екран. Примамка са и хубавите книги на добра цена, както показва третото място на „Да прецакаш дявола”. Дейл Карнеги и Луиз Хей също са достатъчно познати и обичани, че да се подредят близо до върха на класацията през 2020-а.
Периодът на отчитане е от 3 декември 2019-а до 26 ноември 2020-а. Данните са от книжарска верига „Хеликон”.