Нито едно ново заглавие в класацията тази седмица
Предпочитанията си читателите дадоха на вече познати книги. При нехудожествените все така изобилства от творения, които анализират политиката на Тръмп, но при художествените, при комбинираните печатни и електронни книги, могат да се открият и истински съкровища. Такова е например The Dutch House от Ан Пачет, която отбелязва седма седмица сред най-продаваните.
56-годишната американка има вече седем книги зад гърба си, като погледите привлича с „Белканто” през 2001-а. Започва да пише, след като завършва курс по творческо писане, а през 2011-а отваря и своя собствена книжарница в Нешвил.
The Dutch House ни връща в края на Втората световна война и ни пренася в странна къща, която сякаш диктува живота на своите обитатели. Наричат книгата „тъмна приказка”, но по-скоро става дума за сенките, които носим сами в себе си. Иначе семейната история разкрива характери, потапя се в драматизъм, просто завладява. Дано имаме късмета да видим The Dutch House и на български!
Ето двете бабомартенски десетки – с други думи, с дата 1 март.
БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС
БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС
Художествена литература
- „Изхвърлени в Америка“ от Джанин Къминс (4 седмици в класацията)
- „Където пеят раците“ от Дилиа Оуенс (75 седмици в класацията)
- Golden In Death от Дж. Д. Роб (2 седмици в класацията)
- „Малки пожари навсякъде“ от Селесте Инг (53 седмици в класацията)
- „Останалото е мълчание“ от Алекс Майкълидис (22 седмици в класацията)
- Crooked River от Дъглас Престън и Линкълн Чайлд (2 седмици в класацията)
- The Dutch House от Ан Пачет (7 седмици в класацията)
- „Пазители“ от Джон Гришам (18 седмици в класацията)
- „Другият“ от Стивън Кинг (16 седмици в класацията)
- „Татуировчикът от Аушвиц“ от Хедър Морис (64 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
- Open Book от Джесика Симпсън (2 седмици в класацията)
- A Very Stable Genius от Филип Ръкър и Каръл Леониг (4 седмици в класацията)
- Profiles In Corruption от Питър Шуайзър (34 седмици в класацията)
- Educated от Тара Уестоувър (104 седмици в класацията)
- „За тиранията“ от Тимъти Снайдер (20 седмици в класацията)
- „Моята история“ от Мишел Обама (63 седмици в класацията)
- Just Mercy от Брайън Стивънсън (25 седмици в класацията)
- Talking To Strangers от Малкълм Гладуел (23 седмици в класацията)
- Why We’re Polarized от Езра Клайн (3 седмици в класацията)
- Mamba Mentality от Коби Брайънт (5 седмици в класацията)