Издателят предлага две версии
Интернет потребителите в Русия имат възможност сами да изберат как да изглежда корицата на биографичната книга на Уолтър Айзъксън „Стив Джобс”. „Corpus”, издателството, което е купило правата за издаването на хрониката на основателя на „Епъл”, предлага на сайта stevejobsthebio.com две визии на корицата – оригиналната и руска версия. До момента 85% от гласувалите са за оригинала. Вторият вариант, който е с по-голям портрет на Стив Джобс и логото на издателя, събира едва 15%.
Още преди официалната продажба на книгата, която стартира на 24 октомври, разказът за живота на легендарния Стив Джобс стана хит в онлайн книжарницата на „Амазон”. Засега обаче книготърговецът не съобщава, дали хартиеният вариант или електронния повече се купува.На руски език книгата ще излезе през ноември.
Свързани заглавия
Стив Джобс се отрекъл от християнството на 13 години
Неиздадената биография на Стив Джобс е най-поръчваната книга в „Амазон”
Биографията на Стив Джобс ще бъде дописана заради оставката му
И Стив Джобс стана герой на комикс