Това е част от борбата на веригата книжарници с „Амазон”
Големият американски книгоразпространител „Барнс и Ноубъл” започва решително да разширява стоките, които продава през онлайн книжарницата си. Освен книги и аксесоари за четене вече на клиентите се предлагат и електронна техника, стоки за бита и множество други предмети. В онлайн каталога на „Барнс и Ноубъл” има над един милион артикула, които нямат пряка връзка с книгите. Разширяването на „шелф пространството” на интернет търговията на веригата книжарници е логична стъпка, обясняват от „Барнс и Ноубъл”.
Логиката е, когато се купува готварска книга, да се предлагат и стоки, необходими за готвенето. По същата логика, когато се купува детска книжка, могат да предлагат и играчки. Това ще улесни онлайн клиентите и ще ги направи по-лоялни, сигурни са от фирмата.
Експертите в САЩ одобряват поведението на „Барнс и Ноубъл” и го обясняват като стъпка в борбата с постоянно набиращия скорост гигант „Амазон.
Свързани заглавия
„Барнс и Ноубъл” – историята на успеха
„Барнс и Ноубъл” представи нов електронен четец