Той ще конкурира „Киндъл“ и „Нук“
Британската верига книжарници „Уотърстоунс“ ще „хвърли ръкавицата“ на „Амазон“ като следващата пролет пусне свой четец, който да конкурира „Киндъл“, съобщи „Индипендънт”.
Новината идва две години, след като американската верига “Барнис и Ноубъл” пусна устройството “Нук” с дизайн, близък до “Киндъл”. Мениджърът на „Уотърстоунс“ Джеймс Донт казва, че бил вдъхновен от успеха на „Нук“, който превърнал „Барнис и Ноубъл“ в един от най-силните конкуренти на „Амазон“.
Донт пое управлението по-рано тази година, след като руският милиардер Александър Мамут купи „Уотърстоунс“ за 53 млн. паунда през юни. Веригата притежава 300 книжарници в Европа. Мениджмънтът вече промени стратегията на продажбите, като спря намаленията и се прицели в читатели с по-висок социален статус.