„Хеликон” подкрепя кампанията „Найлонът не е на мода – имаме и друг избор”
„Хеликон” – най-голямата книготърговска фирма у нас, подкрепя кампанията на националната телевизия „Найлонът не е на мода – имаме и друг избор”. Книжарниците се присъединяват към призива 29 юли да бъде ден без да се използват синтетичните торбички или поне да се ограничи употребата им.
В „Хеликон” от години се предлагат стилни хартиени торбички, с които книжарите отправят своето послание към клиентите си за екологичен начин на живот. Практиката да се продават книги в хартиени и платнени чанти отдавна е тенденция в Западна Европа и е част от политиката на „Хеликон”.
Днес в Бургас на култовата сцена в морската градина – Охлюва, освен музика и добро настроение посетителите ще имат шанса да получат емблематичната за кампанията текстилна чанта „Найлонът не е на мода”.