Scholastic Corporation ще използва всички възможности на технологиите да спечели тийнейджърите за книгите
Scholastic Corporation – най-големият издател и дистрибутор на детски книги в света, провокира интереса на младите към книгите и четенето, като създава нов световен виртуален клуб за литература. Той ще се нарича Тhis is teen и ще стартира на 26 април.
Целта на американския издател е да сближи младежите с любимите им автори, да представя новите издания, да информира за всички конкурси, свързани с новите книги, за турнетата на авторите. Ще се използват всички средства на съвременните технологии, за да може информацията да достига
до младите читатели, като особено голяма роля ще имат социалните мрежи като Facebook и мобилните комуникации (SCVNGR – специална платформа игра, чрез която на потребителите ще се предлагат много забавления и възможност да печелят награди).
За да представи идеята си на по-широка публика, Scholastic Corporation организира американско турне на някои от най-любимите на младежите автори. Това са Мег Кабът, Либа Брей и – разбира се – Маги Стийвотър. Какво мисли авторката на „Тръпката” за тази инициатива, както и за последната част от трилогията за вълците, можете да разберете на http://oomscholasticblog.com/2011/04/calling-all-teens%E2%80%A6and-not-so-teens-who-like-teen-lit.html