Начало / Свят / Голяма маркетингова кампания за мемоарите на футболната звезда Луис Суарес

Голяма маркетингова кампания за мемоарите на футболната звезда Луис Суарес

Издателството „Headline“ планира мащабна маркетингова кампания, която да стимулира продажбите на автобиографията на футболната звезда Луис Суарес, съобщи thebookseller.com. Книгата ще бъде на англоезичния пазар на 6 ноември с ново заглавие – „Crossing the Line“. Първоначално мемоарите на уругваеца трябваше да са в книжарниците на 25 септември със заглавие „My Autobiography: El Pistolero“, но ръкописът не бил завършен навреме.

Публикуването на творбата ще бъде последвано от пускането й на части в голям британски вестник, чието име все още не се споменава. Читателите ще бъдат подгряти и от онлайн кампания на сайта „Liverpool Echo“, както и в социалните мрежи. Книгата ще излезе и онлайн, придружена с клипове, на които нападателят на „Барселона“ ще чете пасажи нея, както и постове в неговия профил в „Туитър“.

В „Crossing the Line“ Суарес ще разкаже не само за живота и кариерата си. Той коментира открито най-противоречивите си моменти на терена – ухапването на защитниците Джорджо Киелини и Бранислав Иванович, расисткия скандал с Патрис Евра и как се бори с психологическите си проблеми. Издателите твърдят, че Суарес не си търси извинения, а поема отговорност за постъпките си.

Макар официалната версия да е, че закъснението е заради незавършване на книгата в срок, то твърде възможно е всъщност главната причина да е наказанието на футболиста, което изтича тази седмица. Припомняме, че през лятото голмайсторът беше наказан за 4 месеца лишаване от всякаква дейност, свързана с футбол, заради инцидента с Киелини в мача между Уругвай и Италия на Световното първенство в Бразилия.

Луис Суарес е роден през 1987 г. Играл е в отборите „Насионал Монтевидео“, „Грьонинген“, „Аякс“, „Ливърпул“, а сега е в „Барселона“. За националния отбор на страната си има 79 мача и 42 гола. През последната година Суарес се утвърди като един от най-добрите футболисти в света.

Прочетете още

244100_b

Топ 10 на „Хеликон” за най-продавани книги (18 март – 24 март)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА 1. Най-мрачното изкушение от Даниел Лори 2. През август ще се видим от …