Начало / Свят / „Гугъл“ и „Барнс & Нобъл“ се обединяват срещу „Амазон“

„Гугъл“ и „Барнс & Нобъл“ се обединяват срещу „Амазон“

„Гугъл“ и „Барнс & Нобъл“ ще обединят усилия, за да разчупят монопола на „Амазон“ в доставките на книги, обяви в. „Ню Йорк Таймс“. Двете компании ще ударят конкурента си в областта на най-голямото му предимство – незабавната доставка на поръчки за един ден. Наскоро „Амазон“ увеличи периметъра си за еднодневна доставка, което пробуди другите два гиганта да вземат мерки.

Вече в няколко от най-населените и големи региони на САЩ като Лос Анджелис, Ню Йорк и Сан Франциско клиентите на „Гугъл“ и „Барнс & Нобъл“ също ще могат да получават поръчките си в рамките на деня, в който са ги заявили.

„Гугъл“ вече работеше с няколко големи търговски фирми, за да осъществява незабавно транспортиране до врата. Обединението с „Барнс & Нобъл“ обаче ще увеличи оборота, очакват специалисти, въпреки че производителите на „Nook” бяха принудени да затворят 63 свои книжарници в последните пет години. Все пак „Барнс & Нобъл“ имат внушителна търговска мрежа от близо 1400 обекта из цялата страна.

„Това е нашият опит да свържем дигиталната и онлайн продажба на книги с тази, която физически се осъществява в книжарниците“, коментира изпълнителният директор на „Барнс & Нобъл“ Майкъл Хъсби.

„Много от нашите купувачи ни казаха, че след като са прочели добро ревю на книга, искат наистина по най-лесния и бърз начин да я получат и да започнат да я четат. Мисля, че най-добрият начин е да им угодим и затова ще използваме магазина на „Барнс & Нобъл“ в техния град“, допълва Том Фалоус от „Гугъл“.

„Барнс & Нобъл“ разполага с база от над 163 000 заглавия.

„Амазон“ от години предлага доставка в същия ден, като за абонатите им тя струва $5,99, а за останалите потребители $9,98.

Прочетете още

171465_b

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” за най-продаваните книги в САЩ

Бестселър листата на „Ню Йорк Таймс” е една от най-авторитетните в света. Класацията беше обновена …