ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА
–––––––––––
1. „The Women“ от Кристин Хана (6 седмици в класацията)
2. „A Touch Of Chaos“ от Скарлет Клеър (нова в класацията)
3. „Четвърто крило“ от Ребека Ярос (46 седмици в класацията)
4. „Железен пламък“ от Ребека Ярос (19 седмици в класацията)
5. „Място за щастие“ от Емили Хенри (17 седмици в класацията)
6. „Двор от сребърни пламъци„ от Сара Дж. Маас (16 седмици в класацията)
7. „The Inmate“ от Фрида Макфадън (2 седмици в класацията)
8. „Still See You Everywhere“ от Лиса Гарднър (нова в класацията)
9. „The Teacher“ от Фрида Макфадън (6 седмици в класацията)
10. „Прислужницата„ от Фрида Макфадън (39 седмици в класацията)
–––––––––––
НЕХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА
–––––––––––
1. „Blood Money“ от Питър Швайцър (3 седмици в класацията)
2. „Убийците на цветната луна“ от Дейвид Гран (120 седмици в класацията)
3. „Надживей“ от Питър Атия (51 седмици в класацията)
4. „The Wager“ от Дейвид Гран (47 седмици в класацията)
5. „The House Of Hidden Meanings“ от РуПол (2 седмици в класацията)
6. „Тялото помни“ от Бесел Ван Дер Колк (185 седмици в класацията)
7. „Reading Genesis“ от Мерилин Робинсън (нова в класацията)
8. „Oath And Honor“ от Лиз Чини (14 седмици в класацията)
9. „Burn Book“ от Кара Суишър (3 седмици в класацията)
10. „Опенхаймер. Американският Прометей“ от Кай Бърд и Мартин Шъруин (15 седмици в класацията)
–––––––––––
Класацията следи Мира Шополова