От 2-ри до 15-и февруари хората, които си поръчват детско меню в Макдоналдс, ще получават и книга към него. Повече от 17 милиона книги ще бъдат разпространени във веригите за хранене, пише Los Angeles Times.
Детските менюта ще съдържат една от четири определени книги, включително класиката за мечето Падингтън от Майкъл Бонд с илюстратор Р. У. Али. Останалите три заглавия са тематични за Свети Валентин – „Clark the Shark Takes Heart” от Брус Хейл и илюстрована от Гай Франсис; “Happy Valentine’s Day, Mouse!” от Лара Нумероф и Фелисия Бонд и “Pete the Cat: Valentine’s Day Is Cool” на Кимбърли и Джеймс Дийн.
Книгите са специално направени да се побират в детското меню, имат малки меки корици и размери 12 на 14 см. Версии на творбите на испански език също ще бъдат достъпни в някои заведения.
Макдоналдс си партнира с литературната организация с нестопанска цел Reading is Fundamental, като й дарява 100 000 книги.
“Reading Is Fundamental има удоволствието да си партнира с Макдоналдс отново и тази година, за да осигури необходимите книги на деца, които имат ограничен достъп до тях“, отбелязва Каръл Раско, председател и главен изпълнителен директор на организацията. “Книгите конструират и градят бъдещето. Те насърчават въображението, разширяват представите ни за света и поддържат любовта ни към четенето през целия ни живот. Щастливи сме, че Макдоналдс помага на милиони деца да открият радостта и удоволствието от четенето.“
За трета година веригата за бързо хранене подарява на децата книги вместо пластмасови играчки или малки сувенири. Броят на раздадените книги до края на кампанията за 2016 г., включително и за 2013 и 2015 г., ще наброява общо 50 милиона.