Начало / България / Българско издание за маркетинг в социалните мрежи

Българско издание за маркетинг в социалните мрежи

„Властта на хората” се радва на успех преди да е отпечатана

„Властта на хората. Новият маркетинг” на Пламен Русев ще бъде официално представена на 5 юли, вторник, от 18:30 ч в столичната книжарница „Хеликон-Витоша”. Книгата нашумя още преди да излезе от печат – 600 копия са продадени предварително, съобщиха издателите от „БГкнига ЕАД”.

„След “Маркетинг от уста на уста” на Анди Сърновиц не очаквах някой да ми каже нещо повече за възможностите да развиеш бизнеса си, марката си или името си по безплатен, или поне евтин начин. Е, бъркал съм. И причината е просто очевидна – Пламен Русев е безкрайно наясно с нашенските реалности, при които ясните и практични американски постулати се давят нерядко. И дори и при нас също да си имаме “Фейсбук” и “Туитър”, както и аналози на “Ю Тюб”, всичко в нашата малка българска онлайн вселена е различно. И чуждата практика тук става пожелателно мислене за бъдещето”, написа известният блогър Христо Блажев в „Книголандия.

Авторът Пламен Русев има повече от 17 години опит в областта на маркетинга, рекламата, PR и IT. Сега е консултант на Асоциацията на рекламодателите на теми дигитален маркетинг и е-търговия и е член на консултативния съвет по информационни технологии към Министерството на Транспорта, Съобщенията и ИТ.

Още за книгата тук.

Фото: imam-idea.com

Прочетете още

maxresdefault

Филм на Копола е първи сред провалите на годината

Най-неуспешните премиери в кината през 2024 г. 40 години работа на вятъра „Мегаполис“ беше сред …