Начало / Свят / Кампания на „Хеликон” и „Егмонт” взе награда от „National Geographic“

Кампания на „Хеликон” и „Егмонт” взе награда от „National Geographic“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С наградата „Най-добра маркетингова кампания за продукт или поредица” беше отличена съвместната кампания на издателство „Егмонт” и веригата книжарници „Хеликон”. Това се случи на церемония по връчване на годишните награди на „National Geographic Books“ във Вашингтон.

В рамките на кампанията, проведена през март-април тази година, при покупка на пътеводител с марката „National Geographic“ в книжарници „Хеликон” читателите получаваха като подарък и една от четирите книги от поредицата „500 мечтани пътешествия”.

„Егмонт” е партньор на „National Geographic“ от 2002 г. Съдържанието на изданията информира, забавлява и ангажира вниманието на различни аудитории към значимите теми на нашия свят. Сред най-новите книги на българския пазар са богато илюстрованите детски енциклопедии „Всичко за динозаврите” и „Всичко за митологията”, както и „Носи само колкото можеш”. От август тази година „Егмонт” започна да предлага изданията на „National Geographic“ и в е-формат.

Първият „Хеликон“ отваря врати през лятото на 1992 г. в Бургас. Днес в страната има 19 книжарници с логото на фирмата, както и две мобилни книжарници. Те предлагат над 32 000 заглавия на български език – тематично подредени до педантичност. Веригата стои и зад престижната литературна награда „Хеликон“. Читателският вот е олицетворен в другия приз – „Цветето на Хеликон“. Всичко това превръща „Хеликон“ в най-голямата книгоразпространителска верига в страната.

Свързани заглавия

„Хеликон” и „Егмонт” подаряват книга при покупка на пътеводител

Книжарници „Хеликон“ тук

 

Прочетете още

171465_b

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” за най-продаваните книги в САЩ

Бестселър листата на „Ню Йорк Таймс” е една от най-авторитетните в света. Класацията беше обновена …