Макар фашисткият манифест на Адолф Хитлер „Моята борба“ да не отбелязва добри продажби в книжарниците, той редовно е в челото на бестселър класации на онлайн търговци като „Амазон“ и „iTunes“, съобщи „Индипендънт“.
Електронните версии на книгата се поръчват много. Според британския журналист и писател Крис Фараоне „Моята творба“ следва тенденцията на „Петдесет нюанса сиво“ и други еротични и романтични творби. Фараоне, който пише за изданието „The Phoenix“ в Бостън и има публикувани книги по темата „Окупирай Уолстрийт“, казва, че хората не искат да си купуват „Моята борба“ в книжарниците, да я слагат в библиотеката си и още по-малко да я четат в метрото пред погледа на всички. Автобиографията обаче буди интерес и е много по-лесно да бъде поръчана за символична сума онлайн (издание на „Elite Minds Inc“ от миналата година е едва 99 цента) и след това изтрита. По същия начин много читатели четат еротични и романтични книги.
Майкъл Форд от издателството „Elite Minds Inc“ заяви, че продажбите на книгата на Хитлер са много добри. Той обаче не е искал да промотира творбата, за да не направи лошо впечатление. Форд е предпочел да я остави да се разпространява между тези, които имат интерес към историята.
Един от потребителите, поръчал друга версия на „Моята творба“ в „Амазон“, е публикувал следния коментар: „Хората трябва да разберат, че ако не се учим от такива хора, ще попаднем в капана им отново“.
„Петдесет нюанса сиво“ тук