Никога няма недостиг на книги и четива, които обясняват как да се справяш по-добре в бизнеса. Повечето от тях обаче лесно се забравят. Сайтът time.com представя 25 книги, които са се доказали като най-значимите на тази тема.
1. „Възрастта на безумието” (1989 г.) от Чарлс Хенди
2. „Създадени вечни: Успешните практики на вечните компании” (1994) от Джим Колинс и Джери Порас
3. „Да се състезаваш за бъдещето” (1996) от Гари Хемъл и С. К. Прахалад
4. „Състезателна страгия: Техники за анализиране на индустрии и конкуренти” (1980) от Майкъл Портър
5. „Емоционална интелигентност” (1995) от Даниъл Гоулмън
6. „Е-митът разгледан: Защо толкова често малкият бизнес не успява и какво да направим по въпроса” (1985) от Майкъл Гербер
7. „Същественият Дръкър” (2001) от Питър Дръкър
8. „Петата дисциплина” (1990) от Питър Сендж
9. „Първо, наруши всички правила” (1999) от Маркъс Бъкингам и Курт Кофман
10. „Целта” (1984) от Елиях Гордрат
11. „От добро към велико: Защо някои компании правят скок, а други не” (2001) от Джим Колинс
12. „Герила маркетинг” (1984) от Джей Конрад Левинсън
13. „Как да създавате приятелства и да влияете на хората” (1936) от Дейл Карнеги
14. „Човешката страна на предприятията” (1960) от Дъглас Макгрегър
15. „Управление на промяната” (1996) от Джон Котър
16. „Как да станеш лидер” (1989) от Уорън Бенис
17. „Отвъд кризата” (1982) от У. Едуардс Деминг
18. „Годините ми в Дженерал Мотърс” (1964) от Алфред П. Слоун-младши
19. „Лидерството и едноминутният мениджър” от Кенет Бланчард и Спенсър Джонсън
20. „Преструкториране на организация: Манифест на бизнес революцията” (1993) от Джеймс Чампи и Майкъл Хамър
21. „Седемте навика на високо ефективните хора” (1989) от Стивън Кови
22. „The Six Sigma Way: How GE, Motorola and other Top Companies are Honing Their Performance” (2000) от Питър С. Панде, Робърт П. Нюман и Роланд Р. Кавана
23. „Тойота Пръдъкшън Систем” (1988) от Тайичи Оно
24. „Кой ми премести сиренето” (1998) от Спенсър Джонсън
25. „Дилемата на иноватора” (1997) от Клейтън Кристенсен