Начало / Класации / Размириците в Конгреса влязоха в книга

Размириците в Конгреса влязоха в книга

Политически трилър навързва събитията по нов начин

FacebookOG_Cover_TC

The Cellist на Даниъл Силва дебютира изключително силно сред бестселърите на „Ню Йорк Таймс”. Книгата моментално се превърна в хит, като причина е и фактът, че писателят черпи сюжета си от пандемията, завладяла света, като добавя ефектно и най-важното от американската политическа сцена през последната година.

Иначе The Cellist е поредната, двайсет и първа история, в която главен герой е Габриел Алон. Сега се е заел да помогне на човек, който навремето го е измъкнал невредим от тежка ситуация – Виктор Орлов. Точно от образа на руснака Орлов наднича фигура, която много прилича например на Алексей Навални. И точно като в реалния живот, и героят от книгата е в немилост.

Писателят обаче стига още по-далеч, като описва конспиративна руска мрежа, финансирана изключително щедро и с цел да подкопае сигурността на Запада. Част от активните ѝ мероприятия е и нахлуването в Конгреса. Всъщност именно описанията, които са почти с документална стойност, правят от The Cellist нещо като дневник на времето, в което живеем. А самият Силва отново е напипал пулса на най-важните събития и взаимовръзки. Трилърът му сега е трети в класацията на „Ню Йорк Таймс”, като начело е друга шеметна история – Black Ice от Брад Тор. Говорим за художествените в раздел комбинирани печатни и електронни. При нехудожествените първа е I Alone Can Fix It от Каръл Леониг и Филип Ръкър – журналистите от „Вашингтон таймс” описват по страниците политическата импотентност на бившия президент Тръмп.

Ето целите десетки с дата 1 август 2021 г.

БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС

БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС

Художествена литература

81JFwwMELdL

  1. Black Ice от Брад Тор (нова в класацията)
  2. The Last Thing He Told Me от Лора Дейв (12 седмици в класацията)
  3. The Cellist от Даниъл Силва (2 седмици в класацията)
  4. People We Meet On Vacation от Емили Хенри (11 седмици в класацията)
  5. The Paper Palace от Миранда Хелър (3 седмици в класацията)
  6. False Witness от Карин Слотър (нова в класацията)
  7. „Където пеят раците” от Дилия Оуенс (140 седмици в класацията)
  8. „Време за милост” от Джон Гришам (19 седмици в класацията)
  9. Malibu Rising от Тейлър Дженкинс Рийд  (8 седмици в класацията)
  10. „Среднощната библиотека” от Мат Хейг (34 седмици в класацията)
Нехудожествена литература

41ItBEAc3kS._SX327_BO1,204,203,200_

  1. I Alone Can Fix It от Каръл Леониг и Филип Ръкър (нова в класацията)
  2. Americam Marxism от Марк Левин (2 седмици в класацията)
  3. Landslide от Майкъл Уолф (2 седмици в класацията)
  4. „Тялото помни” от Бесел ван дер Колк (48 седмици в класацията)
  5. How I Saved The World от Джеси Уотърс (3 седмици в класацията)
  6. Frankly, We Did Win This Election от Майкъл Бендър (2 седмици в класацията)
  7. „Зелени светлини” от Матю Макконъхи (40 седмици в класацията)
  8. Untamed от Гленън Дойл (72 седмици в класацията)
  9. This Is Your Mind On Plants от Майкъл Полан (3 седмици в класацията)
  10. What Happened To You? от Опра Уинфри и Брус Пери (13 седмици в класацията)

Топ 10 представят Мира Шополова и Краси Проданов

Прочетете още

9781250178633

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (18 март – 24 март)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА  ––––––––––– 1. „The Women“ от Кристин Хана (5 седмици в класацията) 2. „The …