Начало / Автори / Никълъс Спаркс се завръща със затрогваща история

Никълъс Спаркс се завръща със затрогваща история

The Return веднага се превърна и в бестселър

200929_gma_sparks_hpMain_16x9_992

Книгата дебютира на върха при художествените на „Ню Йорк Таймс” – раздел комбинирани и печатни електронни. Историята е за военен лекар, който се връща по принуда от Афганистан. Заживява в малката къщичка, наследена от дядо му, но дали наред с любовта към пчелите не се нуждае и от друга любов…

Тук обаче се забърква в история, която изглежда трудна за разплитане… и така започва неговото пътешествие към миналото и корените. Никълъс Спаркс обича да ни изправя пред собствените ни демони и в това отношение The Return не прави изключение. А романът напомня нещо важно, което често забравяме. Хубаво е да се връщаме там, където е започнало всичко за нас. Защото точно това ни помага да продължим напред.

При нехудожествените пък за първи път от много време начело излезе книга, в която липсва името на… Тръмп. The Meaning Of Mariah Carey, както си личи по заглавието, разказва от първо лице единствено число живота на звездата.

Ето двете десетки с дата 18 октомври 2020 г.

БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС

БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС

Художествена литература

51tCdOKT06L

  1. The Return от Никълъс Спаркс (нова  в класацията)
  2. Battle Ground от Джим Бъчър (нова  в класацията)
  3. The Evening And The Morning от Кен Фолет (3 седмици в класацията)
  4. Violet Bent Backwards Over The Grass от Лана Дел Рей (нова  в класацията)
  5. The Book Of Two Ways от Джоди Пико (2 седмици в класацията)
  6. The Coast-To-Coast Murders от Джеймс Патерсън и Дж. Д. Баркър (2 седмици в класацията)
  7. Vince Flynn: Total Power от Кайл Милс (3 седмици в класацията)
  8. „Тревожни хора“ от Фредрик Бакман (4 седмици в класацията)
  9. The Vanishing Half от Брит Бенет (18 седмици в класацията)
  10. A Deadly Education от Наоми Новик (нова  в класацията)
Нехудожествена литература

91faEu1iTML

  1. The Meaning Of Mariah Carey от Марая Кери (нова  в класацията)
  2. Rage от Боб Удуърд (2 седмици в класацията)
  3. Caste от Исабел Уилкерсън (9 седмици в класацията)
  4. Killing Crazy Horse от Бил О’Райли и Мартин Дъгард (4 седмици в класацията)
  5. Trumpty Dumpty Wanted A Crown от Джон Литгоу (нова  в класацията)
  6. My Own Words от Рут Бейдър Гинсбург (4 седмици в класацията)
  7. Untamed от Гленън Дойл (30 седмици в класацията)
  8. Disloyal от Майкъл Коен (4 седмици в класацията)
  9. Where Law Ends от Андрю Уайсман (нова  в класацията)
  10. White Fragility от Робин ДиАнджело (28 седмици в класацията)

Топ 10 представят Мира Шополова и Краси Проданов

Прочетете още

9781250178633

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (19 февруари – 25 февруари)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА  ––––––––––– 1. „The Women“ от Кристин Хана (нова в класацията) 2. „The Teacher“ …