„Амазон” генерира 136 долара допълнителни приходи от всеки продаден таблет, сочи изследване на инвестиционната банка RBC, цитирано от dir.bg. Това позволява на онлайн гиганта да продава „Kindle Fire” на цена под производствената.
По-голямата част от сумата е от електронни книги. Над 58% от потребителите на „Kindle Fire” са купили повече от три книги през първите два месеца след придобиване на устройството. Проучването стига до извода, че всеки притежател на „Kindle Fire” купува средно пет книги на тримесечие и осигурява около 15 долара за Amazon. Извън книгите, потребителите плащат и за приложения, като от участниците в проучването на RBC всеки притежател на „Kindle Fire” си е купил поне едно приложение. Освен от приложенията „Амазон” може да разчита и на приходи от аксесоари и от услуги за гледане на видео.
Свързани заглавия
Докъде ще стигне „Амазон” и наближава ли краят на издателствата?
„Амазон” продава над 1 милион „Киндъл”-и на седмица през декември
Заражда се движение „Окупирай Амазон”