Нейната Open Book изскочи на върха при нехудожествените
Поп дивата предлага на всички, които я обичат, необикновена разходка в своя живот. Open Book е пътуване през личния свят на 39-годишната „звезда“, като интересното е, че поглеждаме към личността ѝ и чрез списанията, които тя събира от 15-годишна.
Затова е нормално и оценките на читателите да са пълни с възторг. Open Book печели какви ли не определения – например това, че е една от най-хубавите книги, създавана от знаменитост в шоубизнеса изобщо. Читателка дори възкликва: „Много е трудно да не обичаш Джесика Симпсън!”
Разбира се, в Open Book не липсват и обичайните залитания на звездите от нейния ранг. Налице е и болезненото признание, че певицата е преживяла сексуално насилие в детска възраст. Дълги години се самолекувала сама, но с алкохол и наркотици. Всъщност така печели още повече симпатии, а пък и всичко е простено на очарователната блондинка, която в началото на столетието се бореше за слава, наравно с Кристина Агилера и Бритни Спиърс, а сега влиза в новините повече с килограмите, които е свалила, отколкото с новите си сингли.
Ето двете десетки – категориите са за художествени и нехудожествени при комбинираните печатни и електронни книги. Датата е 23 февруари 2020-а.
БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС
БЕСТСЕЛЪРИТЕ НА НЮ ЙОРК ТАЙМС
Художествена литература
- Golden In Death от Дж. Д. Роб (нова в класацията)
- Crooked River от Дъглас Престън и Линкълн Чайлд (нова в класацията)
- „Изхвърлени в Америка“ от Джанин Къминс (3 седмици в класацията)
- „Където пеят раците“ от Дилиа Оуенс (74 седмици в класацията)
- The Museum Of Desire от Джонатан Келерман (нова в класацията)
- „Вещерът: Последното желание“ от Анджей Сапковски (7 седмици в класацията)
- „Останалото е мълчание“ от Алекс Майкълидис (21 седмици в класацията)
- „The Dutch House“ от Ан Пачет (20 седмици в класацията)
- Such A Fun Age от Кайли Рийд (6 седмици в класацията)
- „Малки пожари навсякъде“ от Селесте Инг (52 седмици в класацията)
Нехудожествена литература
- Open Book от Джесика Симпсън (нова в класацията)
- A Very Stable Genius от Филип Ръкър и Каръл Леониг (3 седмици в класацията)
- Profiles In Corruption от Питър Шуайзър (33 седмици в класацията)
- Educated от Тара Уестоувър (103 седмици в класацията)
- Why We’re Polarized от Езра Клайн (2 седмици в класацията)
- Just Mercy от Брайън Стивънсън (24 седмици в класацията)
- Mamba Mentaliy от Коби Брайънт (5 седмици в класацията)
- Talking To Strangers от Малкълм Гладуел (22 седмици в класацията)
- „Моята история“ от Мишел Обама (62 седмици в класацията)
- Maybe You Should Talk To Someone от Лори Готлийб (26 седмици в класацията)