Начало / Свят / Шеф от „Блумсбъри”: Печатните и електронните книги трябва да се продават в пакет

Шеф от „Блумсбъри”: Печатните и електронните книги трябва да се продават в пакет

Печатните и електронните книги трябва да се продават заедно, смята Евън Шнитман, директор на отдел „Продажби и маркетинг” на издателството „Блумсбъри”, съобщи порталът thebookseller.com. Неговото предложение е физическите книги да се продават с електронно копие към тях, като цената да е с 25% по-висока от тази на самото печатно издание. По този начин ще бъдат удовлетворени клиентите, които четат в дигитален формат, но искат да имат и книгата на своя рафт.

Това изказване Шнитман направи на конференция на британските издатели, провела се в Лондон. В същото време Доминик Рака от „Сорсбукс” и Стивън Пейдж от „Фабер” се обединиха зад тезата, че в последно време издателския бизнес много се е променил.

Пейдж твърди, че вече гледа на своята компания не като на издателство, а като „работеща в бизнеса с четене и писане”. „В момента времената са процъфтяващи за нашата индустрия. Ако си в тази сфера и не се наслаждаваш на момента, по-добре се захвани с нещо друго”, допълни той. Пейдж твърди, че издателствата трябва да обучават своя екип, за да е по-подготвен за бъдещото развитие на бизнеса, а също така трябва и авторите да бъдат замесени в делата на издателите.

Богато разнообразие от над 20 000 заглавия.
Поръчай добри книги от Helikon.bg или на 02 460 40 40!

Прочетете още

118774598_5002640429762080_4006790840618526013_n

Петима руски автори за почитателите на Елена Феранте

Книгите им ще ви харесат, ако обичате стила на загадъчната италианка Ако неаполитанската тетралогия на …