Начало / Свят / Шеф от „Блумсбъри”: Печатните и електронните книги трябва да се продават в пакет

Шеф от „Блумсбъри”: Печатните и електронните книги трябва да се продават в пакет

Печатните и електронните книги трябва да се продават заедно, смята Евън Шнитман, директор на отдел „Продажби и маркетинг” на издателството „Блумсбъри”, съобщи порталът thebookseller.com. Неговото предложение е физическите книги да се продават с електронно копие към тях, като цената да е с 25% по-висока от тази на самото печатно издание. По този начин ще бъдат удовлетворени клиентите, които четат в дигитален формат, но искат да имат и книгата на своя рафт.

Това изказване Шнитман направи на конференция на британските издатели, провела се в Лондон. В същото време Доминик Рака от „Сорсбукс” и Стивън Пейдж от „Фабер” се обединиха зад тезата, че в последно време издателския бизнес много се е променил.

Пейдж твърди, че вече гледа на своята компания не като на издателство, а като „работеща в бизнеса с четене и писане”. „В момента времената са процъфтяващи за нашата индустрия. Ако си в тази сфера и не се наслаждаваш на момента, по-добре се захвани с нещо друго”, допълни той. Пейдж твърди, че издателствата трябва да обучават своя екип, за да е по-подготвен за бъдещото развитие на бизнеса, а също така трябва и авторите да бъдат замесени в делата на издателите.

Прочетете още

195820807

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (15 април – 21 април)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА  ––––––––––– 1. „Just For The Summer“ от Аби Хименес (нова в класацията) 2. …