Начало / Свят / Шеф от „Блумсбъри”: Печатните и електронните книги трябва да се продават в пакет

Шеф от „Блумсбъри”: Печатните и електронните книги трябва да се продават в пакет

Печатните и електронните книги трябва да се продават заедно, смята Евън Шнитман, директор на отдел „Продажби и маркетинг” на издателството „Блумсбъри”, съобщи порталът thebookseller.com. Неговото предложение е физическите книги да се продават с електронно копие към тях, като цената да е с 25% по-висока от тази на самото печатно издание. По този начин ще бъдат удовлетворени клиентите, които четат в дигитален формат, но искат да имат и книгата на своя рафт.

Това изказване Шнитман направи на конференция на британските издатели, провела се в Лондон. В същото време Доминик Рака от „Сорсбукс” и Стивън Пейдж от „Фабер” се обединиха зад тезата, че в последно време издателския бизнес много се е променил.

Пейдж твърди, че вече гледа на своята компания не като на издателство, а като „работеща в бизнеса с четене и писане”. „В момента времената са процъфтяващи за нашата индустрия. Ако си в тази сфера и не се наслаждаваш на момента, по-добре се захвани с нещо друго”, допълни той. Пейдж твърди, че издателствата трябва да обучават своя екип, за да е по-подготвен за бъдещото развитие на бизнеса, а също така трябва и авторите да бъдат замесени в делата на издателите.

Прочетете още

newspaper-412452_1280

Дигиталното време изяде кръстословиците

Раждат се преди повече от 110 години Промишлената революция тогава прави печатарството лесно и достъпно …

Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
"Четящият човек"
Автори
Без категория
България
Други
Интервюта
Класации
Класации "Ню Йорк Таймс"
Класации "Хеликон"
Колонката на...
Критика
Любопитно
Нови книги
Откъси
Ревюта
Свят
Събития
Читатели
Читателски дневник

Повече...