Начало / Свят / Зоела също си прави литературен клуб

Зоела също си прави литературен клуб

Една от най-популярните фигури в YouTube Зоуи Съг, известна още като Зоела е поредната звезда, която ще има литературен клуб. Влогърката, авторка на бестселъра „Girl Online“ организира читателска група заедно с В.Х. Смит.

Идеята на интернет звездите е да привлекат към четенето тийнейджърите и младите хора. В клуба Зоела ще опита да пропагандира любовта си към книгите и да представи своите любими четива. YouTube знаменитостта се прочу с модните и лайфстайл съветите си, които събра и в първата си книга. Още с появявата си „Girl Online“ се превърна в най-бързо продаващия се дебют, като измести от първото място в тази класация не кой да е, а самата Дж. К. Роулинг и нейния роман „Хари Потър и философския камък“. След този успех Зоела обяви, че готви нова книга, която ще излезе тази година. До момента тя е продала почти милион от книгите си и е спечелила над 5 милиона лири.

„Много съм развълнувана. Винаги съм обичала четенето и знам, че моите фенове също го обичат. Запалена съм, защото то е една от малкото дейности в днешно време, за които не е нужен интернет, а това е важно и дава възможност за малко почивка. Хубаво е да правиш нещо приятно, без то да е свързано с взиране в екрана или телефона“, сподели Съг.

Свързани заглавия

„Girl online“ от Зоуи Съг (анотация и откъс)

Подаръци и изненади очакват феновете на Зоела, които си купят книгата й (видео)

Излезе продължението на „Girl Online“ от Зоела

Уби ли видеото книжната звезда? Възходът на авторите от „Youtube“

„Girl Online” на Зоела в книжарниците от 26 октомври

Фотоконкурс предшества публикуването на „Girl Online” на Зоела (видео)

Дебютният роман на интернет звездата Зоела ще излезе и на български

От „YouTube“ звезди към автори на бестселъри

„YouTube“ звездата Зоела с нова книга в края на годината

„Girl Online“ тук

Прочетете още

book-ends-bookshop-768x512

Клиент спечели книжарница

Докато книжарниците измислят какви ли не начини да печелят клиенти, в Уелс един щастлив читател …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *