До дни на българския книжен пазар ще се появи книга с историята на една от най-големите модни марки в света – обувната империя „Джими Чу“. „Бизнес на високи токчета. Истинското лице на модния свят“ е написана от Тамара Мелън и Уилиам Патрик и е издание на AMG.
Тамара Мелън е съосновател на “Джими Чу” и за първи път разказва своята забележителна и шокираща история. От трудното си детство, през редакторската длъжност във Vogue, до партньорството си с Джими Чу, тя ни предлага интересна равносметка за нещата, които са я направили такава, каквато е днес – една от най-успешните жени в света. Труден семеен живот, битки с депресията, както и престой в рехабилитационен център белязват завинаги живота на Тамара. Решена да не се откаже въпреки трудностите, без работа и пари, живееща в мазето на родителите си под контрола на майката алкохоличка, Тамара инвестира в това, което познава най-добре – модата.
В продължение на петнадесет години борбата между финанси и творчество става един от основните проблеми в живота на Тамара. С помощта на баща си тя превръща инвестиция от £150 000 в компания за милиарди долари. Спечелила длъжността търговски пратеник на британския премиер и удостоена от кралицата с Ордена на Британската империя, Тамара привлича вниманието на медии като Vogue, Vanity Fair Harper’s Bazaar и Wall Street Journal.
Но успехът има висока цена. Главен изпълнителен директор – интригант, бурен брак, както и майка, която се опитва да й открадне трудно спечелените пари са само част от премеждията, през които трябва да премине. Въпреки всичко обаче най-важното в живота на Тамара се оказва това, което е далеч от лукса и парите – любовта към дъщеря й и уважението към нейния баща.
„Бизнес на високи токчета” е книга за любителите на модата, за тези, които се интересуват от бизнес и предприемачество, както и за всеки, който обича историите за пари, власт и високи токчета.