Книжарница в Урал си вдигна продажбите с находчив експеримент
Eкипът на една книжарница в Екатерининбург – най-големият град в Урал, направил смел експеримент с цел да вдигне продажбите и да популяризира четенето. На освежители за тоалетни те отпечатали части от известни литературни произведения, съобщава агенция УРА.ru.
Глава от книгата на Ърнест Хемингуей „Старецът и морето” била отпечатана на флакон с надпис „Морски бриз”. Освежител с аромат на „планински въздух” бил оформен с пасаж от романа на Емили Бронте „Брулени хълмове”, а друг с аромат на цветя бил гарниран с част от „Цветя на тавана” от Вирджиния Андрюс. Цитати от руски класически произведения не били отпечатвани, защото не съвпадали с артикулите на производителя на дезодорантите за тоалетни.
Вследствие на експеримента посещаемостта в книжарницата нараснала с 23 процента.
Освежители с цитати от книги били поставени и в тоалетните на барове, кина, офиси и ресторанти в града, но посетителите ги отнесли със себе си.
Фото:ura.ru