Начало / Критика / Какво има предвид издателят?

Какво има предвид издателят?

Често резултатите и очакванията в работата на издателите и писателите се разминават. В резултат на това издателите често използват доста манипулативни реплики, за да не развалят отношенията си с авторите. „Гардиън” дава пример за фрази, които издателите (къде на шега, къде на сериозно) изричат, и значението зад тях.

„Нямаме още точните числа на продажбите!” – Повярвай, не искаш да ги знаеш!
„Много ми хареса началото на Вашата книга” – В средата определено не става.
„Прочел съм книгата” – Скоро я започнах.
„Не се притеснявайте, е-книгите ви се продават много добре.” – Печатният вариант изобщо не върви.
„Книгата ви е в прекалено британски стил за американския пазар.” – Въобще не разбрах каква е целта на книгата.
„Фокусираме се върху изданията с мека корица.” – Тези с твърда никой няма да ги купи.
„Много добро проучване” – Пробвайте се в нехудожествения жанр.
„Епично!” – Прекалено дълго.
„Прекалено литературно!” – Скучно!
„Прекалено комерсиално за нас.” – Това и аз мога да го напиша.
„Не съм сигурен дали ще успея да получа подкрепа отгоре за тази чудесна книга.” – Получих по-добър ръкопис.
„Целият екип е възхитен от творбата ви.” – Асистентът ми я хареса.

 

Свързани заглавия
Колко време отнема на една книга да се появи в книжарниците?

Прочетете още

171465_b

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” за най-продаваните книги в САЩ

Бестселър листата на „Ню Йорк Таймс” е една от най-авторитетните в света. Класацията беше обновена …