Големите издатели пък се обединиха около търговския проект „Bookish”
Онлайн разпространителят „Амазон” прави уверени стъпки към превръщането си в издателство, пише „latimesblogs.latimes.com”. През 2009 г. компанията създаде издателската програма „Amazon Encore”, която разпространява книги през сайта си на широка платформа.
И след като „Амазон” – търговецът на книги се превръща в” Амазон” – издателят, големите издателства решиха да „отвърнат на удара“ и да разширят сферата на своята дейност, като станат търговци на книги. „Саймън & Шустер”, „Пингуин”, „Hachette Book Group” заедно с „AOL/Huffington Post” обявиха миналата седмица, че се заемат с общ проект, наречен „Bookish”. Онлайн услугата ще продава книги в хартиен и електронен вариант директно на своите клиенти.