Recent Posts

Защо силните брандове печелят повече?

208063_b

Найджъл Холис има над тридесетгодишен изследователски опит в областта на маркетинговите комуникации и тяхната роля за изграждането и поддържането на брандове. Четирикратен носител е на наградата „Атикус” за оригинални идеи в областта на маркетинга. Книгата му „Успешният бранд. Защо силните брандове печелят повече“ е удостоена с Наградата „Бери“ на Американската …

Прочетете още »

Книга ухае на лавандула

Малката билкарница

Малко след Еньовден лятото е в разгара си. Приканва ни да отделим време за себе си, да пътуваме, да се наслаждаваме на студени напитки и на горещото слънце. Да се завърнем у дома. Добре дошли в малката билкарница в Монмартър. Мястото, което събужда надеждата. „Малката билкарница в Монмартър“ (изд. „Софтпрес“) …

Прочетете още »

14 промени, които Хари Потър внесе в културата

harry-potter-shock-large_trans_nvbqzqnjv4bqk1vqnxpb3iww2hov72333efmgkxtka8gplohleaxtc4

В понеделник се навършиха 20 години от излизането на една никому неизвестна книга на непозната авторка – ръкопис, отхвърлен преди това от осем други издателства, задето е твърде дълъг. С хонорар от 2500 паунда и съвет да не разчита да се самоиздържа с писане, днес Роулинг е по-богата от английската …

Прочетете още »