От днес, 9 февруари, в родните книжарници е „Силата на ума“ – поредният бестселър на Джеймс Борг, посветен на необятните възможности на човешката психика. Авторът е известен с книгите си „Езикът на тялото” и „Изкуството на убеждаването”.
„Силата на ума“ е свежо и провокативно четиво, което ще те поведе по невронните пътеки на твоя мозък, за да ти покаже как да установиш контрол върху своето мислене и да моделираш бъдещето си. Необходимо е да идентифицираме деформираните мисловни модели, за да се преборим с тях, убеждава ни авторът. Ако се научим да управляваме въображението си, то може да ни тласне към успех във всички сфери на живота. Целта на тази книга е читателят да научи повече и за начина, по който функционира човешкият мозък, както и за особеностите на самия умствен процес“, се казва в прессъобщението на „Колибри“.
Джеймс Борг е практикуващ психолог на работното място и бизнес консултант в областта на междуличностните умения и мениджмънта. Кариерата му обхваща реклама, продажби, маркетинг, журналистика, психология на работното място. „Езикът на тялото” и „Изкуството на убеждаването” са преведени в повечето страни на света. Със „Силата на ума” Борг успява да убеди, че не подсъзнанието, а съзнанието може всичко, стига да се установи контрол върху вътрешните си съпротиви.
„Силата на ума“ тук