Начало / Критика / Клиент: Търся книгата „Ромео и Жулиета“. Става въпрос за битката между фамилията Ди Каприо и друга банда (откъс от „Weird Things Customers Say in Bookstores“)

Клиент: Търся книгата „Ромео и Жулиета“. Става въпрос за битката между фамилията Ди Каприо и друга банда (откъс от „Weird Things Customers Say in Bookstores“)

Понякога клиентите задават на книжарите най-различни и странни въпроси. Джен Кямбъл, която работи в „Ripping Yarns“ в Северен Лондон, реши да публикува книга със смешни въпроси, озаглавена „Weird Things Customers Say in Bookstores“. Представяме ви кратка селекция на бисерите, подбрана от британския „Дейли Мейл“.

Клиент: Къде мога да върна тази книга „Къде е Уоли“?

Книжар: Защо искате да я върнете?

Клиент: Защото го намерих.

–––

Клиент: Шекспир… Той е навсякъде, нали? Не можеш да избягаш от него. Иска ми се да направи услуга на всички и просто да умре.

–––

Клиент: Нуждая се от наистина ужасна книга, която да подаря на някой, когото мразя. Някакви предложения?

–––-

Клиент, който купува „Пътешествията на Гъливер“ от Джонатан Суифт: Мисля да пътувам и реших, че това четиво ще ми даде доста идеи къде да отида. Изглежда той е ходил на най-интересните места по света!

–––-

Клиент: Харесвам книги, които историите в тях наистина са се случили. Като „Здрач“.

––––

Клиент: Не обичам биографии. Главният герой почти винаги умира накрая.

––––

Клиент: Какво ще кажеш за „Хобит“?

Нейна приятелка: Не. Ще разбера какво се случва във филма.

––––

Клиент: Искам да купя книга на съпругата ми.

Книжар: Разбира се. Каква книга?

Клиент: Нещо розово. Жените харесват розовото, нали така?

––––-

Клиент: Ще ми препоръчате ли книга, която да прочета, за да накарам момичетата да спят с мен?

–––––

Клиент: Имате ли книги с автографи от писатели, които скоро ще починат?  Искам да направя инвестиция.

–––––

Клиент: Търся книгата „Ромео и Жулиета“. Става въпрос за битката между фамилията Ди Каприо и друга банда.

––––

Клиент: Търся илюстрирана версия на „Петдесет нюанса сиво“.

––––

Клиент: Имате ли копие от „Джейн Еър“. Четем я в нашия клуб за книги.

Книжар: Разбира се, един момент.

Клиент: Благодаря. Знаете ли, ходя в клуб за книги, но мразя четенето.

Книжар: Защо ходите тогава?

Клиент: Всъщност, не знам. Купих си книгата „Как да разговаряме за книги, които не сме прочели“, за да направя нещата по-лесни. Но не я прочетох.

––––

Възрастна дама: Не мога да разбера защо всички четат това „Петдесет нюанса сиво“.

Книжар: Да разбирам, че не е вашата чаша чай, нали?

Дамата: О, не ме разбирайте грешно. Направила съм всичко, няма нужда и да чета книга за това.

–––

Клиент: Търся Библията, но не съм сигурен кой е авторът.

–––

Клиент: Търся новата книга на Чарлс Дикенс.

Книжар: Ами, той не е пускал нищо ново от ХІX век…

Клиент: Новата, която Опра Уинфри рекламира.

Книжар: О, „Повест за два града“. Имаме я.

Клиент: Да, както казах, новата.

–––-

Клиент: Скоро ще поканите ли Толкин да раздава автографи?

––––

Клиент: Къде в книгата пише колко страници е?

––––

Клиент: Искам книга за Холокоста. Обаче да не е много тъжна.

 

Свързани въпроси

Габриел Зевин: Ние не сме точно романи. Не сме и къси разкази. Ние сме събрано творчество (15 книги за книгите)

Прочетете още

coverlg

„Детският влак“ ще гледаме по „Нетфликс“

Адаптацията ще е на разположение през декември Книгата на Виола Ардоне се превърна в хит …