Начало / Критика / Клиент: Търся книгата „Ромео и Жулиета“. Става въпрос за битката между фамилията Ди Каприо и друга банда (откъс от „Weird Things Customers Say in Bookstores“)

Клиент: Търся книгата „Ромео и Жулиета“. Става въпрос за битката между фамилията Ди Каприо и друга банда (откъс от „Weird Things Customers Say in Bookstores“)

Понякога клиентите задават на книжарите най-различни и странни въпроси. Джен Кямбъл, която работи в „Ripping Yarns“ в Северен Лондон, реши да публикува книга със смешни въпроси, озаглавена „Weird Things Customers Say in Bookstores“. Представяме ви кратка селекция на бисерите, подбрана от британския „Дейли Мейл“.

Клиент: Къде мога да върна тази книга „Къде е Уоли“?

Книжар: Защо искате да я върнете?

Клиент: Защото го намерих.

–––

Клиент: Шекспир… Той е навсякъде, нали? Не можеш да избягаш от него. Иска ми се да направи услуга на всички и просто да умре.

–––

Клиент: Нуждая се от наистина ужасна книга, която да подаря на някой, когото мразя. Някакви предложения?

–––-

Клиент, който купува „Пътешествията на Гъливер“ от Джонатан Суифт: Мисля да пътувам и реших, че това четиво ще ми даде доста идеи къде да отида. Изглежда той е ходил на най-интересните места по света!

–––-

Клиент: Харесвам книги, които историите в тях наистина са се случили. Като „Здрач“.

––––

Клиент: Не обичам биографии. Главният герой почти винаги умира накрая.

––––

Клиент: Какво ще кажеш за „Хобит“?

Нейна приятелка: Не. Ще разбера какво се случва във филма.

––––

Клиент: Искам да купя книга на съпругата ми.

Книжар: Разбира се. Каква книга?

Клиент: Нещо розово. Жените харесват розовото, нали така?

––––-

Клиент: Ще ми препоръчате ли книга, която да прочета, за да накарам момичетата да спят с мен?

–––––

Клиент: Имате ли книги с автографи от писатели, които скоро ще починат?  Искам да направя инвестиция.

–––––

Клиент: Търся книгата „Ромео и Жулиета“. Става въпрос за битката между фамилията Ди Каприо и друга банда.

––––

Клиент: Търся илюстрирана версия на „Петдесет нюанса сиво“.

––––

Клиент: Имате ли копие от „Джейн Еър“. Четем я в нашия клуб за книги.

Книжар: Разбира се, един момент.

Клиент: Благодаря. Знаете ли, ходя в клуб за книги, но мразя четенето.

Книжар: Защо ходите тогава?

Клиент: Всъщност, не знам. Купих си книгата „Как да разговаряме за книги, които не сме прочели“, за да направя нещата по-лесни. Но не я прочетох.

––––

Възрастна дама: Не мога да разбера защо всички четат това „Петдесет нюанса сиво“.

Книжар: Да разбирам, че не е вашата чаша чай, нали?

Дамата: О, не ме разбирайте грешно. Направила съм всичко, няма нужда и да чета книга за това.

–––

Клиент: Търся Библията, но не съм сигурен кой е авторът.

–––

Клиент: Търся новата книга на Чарлс Дикенс.

Книжар: Ами, той не е пускал нищо ново от ХІX век…

Клиент: Новата, която Опра Уинфри рекламира.

Книжар: О, „Повест за два града“. Имаме я.

Клиент: Да, както казах, новата.

–––-

Клиент: Скоро ще поканите ли Толкин да раздава автографи?

––––

Клиент: Къде в книгата пише колко страници е?

––––

Клиент: Искам книга за Холокоста. Обаче да не е много тъжна.

 

Свързани въпроси

Габриел Зевин: Ние не сме точно романи. Не сме и къси разкази. Ние сме събрано творчество (15 книги за книгите)

Прочетете още

onyx-storm-hardcover-30

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (31 март – 6 април)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА   ––––––––––– 1. „Буря от оникс“ от Ребека Ярос (9 седмици в класацията) 2. …

Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
"Четящият човек"
Автори
Без категория
България
Други
Интервюта
Класации
Класации "Ню Йорк Таймс"
Класации "Хеликон"
Колонката на...
Критика
Любопитно
Нови книги
Откъси
Ревюта
Свят
Събития
Читатели
Читателски дневник

Повече...