Две от всеки три малки американски деца имат достъп до таблети и електронни четци, но едва половината използват устройството за четене, и то съвсем малко, показва проучване, цитирано то БГНЕС.
62% от децата на възраст от 2 до 10 години имат достъп до електронните устройства, но едва 49% ги използват за четене, самостоятелно или с родителите си, според проучване на „Joan Ganz Cooney Center” за образователната роля на екранните медии (телевизори, компютри, игрови конзоли и т.н.) сред анкетираните 1577 родители.
Децата прекарват около 5 минути на ден за четене с таблета, срещу половин час, над печатна книга. В същото време почти половината (44%) от медийнота съдържание, използвано от децата, се определя като образователно от родителите, а 57% от тях смятат, че детето им е „научило много“ от устройствата.
Изследването тук