Новият роман за Джеймс Бонд „Solo” от Уилям Бойд беше посрещнат с огромен интерес – мащабни пресконференция и церемония, голямо медийно внимание. Въпреки това, продажбите на книгата не са впечатляващи, съобщи „Индипендънт”. От книгата са продадени едва 8 692 копия през първата седмица.
Това е завидна цифра за всяко издание с твърда корица, но не и ако то е с марката на агент 007. Дебютната седмица е с 48% по-слаба от тази на „Картбланш” от Джефри Дивър – предишният роман за Бонд, излязъл през 2011 г. През 2008 г. пък „Дяволът не обича да чака” от Себастиян Фолкс регистрира 44 093 продадени копия за едва 4 дни. Може би тогава помогна и фактът, че книгата беше публикувана на 100-годишнината на създателя на поредицата Ян Флеминг.
Утехата за автора Бойд е, че това е неговия най-силен дебют. Той постигна 5 743 продадени копия за седмица с романа си „Waiting for Sunrise”, публикуван миналата година.
Свързани заглавия
Огромен интерес към новата книга за Джеймс Бонд
Показаха корицата на новия роман за Джеймс Бонд
Следващият роман за Джеймс Бонд е със заглавие „Solo”
Новият роман за Джеймс Бонд излиза през септември
„Амазон” купи правата върху романите за Джеймс Бонд
Уилям Бойд пише поредна книга за Джеймс Бонд
Книги от Ян Флеминг тук
Книги от Уилям Бойд тук