Начало / Свят / Парижките хотелиери привличат клиенти с литературни примамки

Парижките хотелиери привличат клиенти с литературни примамки

Множество парижки хотели залагат на литературата с маркетинговите си стратегии за привличане на клиенти, съобщи „Гардиън”. Гостите на френската столица могат да отседнат в луксозни места, кръстени на Марсел Пруст, Ръдиард Киплинг, Оскар Уайлд и други известни класици. Барове, салони, стаи и различни ястия са кръстени на Виктор Юго, Пол Верлен, Артюр Рембо, Жорж Санд, Алфред дьо Мюсе, Албер Камю, Жан-Пол Сартр. За привличане на клиенти служат имената на класици като Джеймс Джойс, Артър Милър, Габриел Гарсия Маркес.

Хотел „Ръдиард Киплинг” предлага уют като в азиатския дом на писателя. Четиризвездният „Павилион на писмата” настанява в 26 стаи, всяка посветена на различен автор, пасажи от чиито книги са изписани по стените. Хотели, в които са отсядали Оскар Уайлд и Борхес, изтъкват това на челно място в рекламите си. В друг хотел стаите са посветени на любовните афери на известни пишещи. Специално е почетен романът на Пруст „По следите на изгубеното време”, на когото са кръстени най-много неща.

Според специалисти по маркетинг идеята на френските хотелиери е много сполучлива и със сигурност ще привлече клиенти от интелектуалната прослойка. Анкета сред клиентите показва  готовност за прекарване поне на романтичен уикенд в „литературен” хотел.

Прочетете още

195820807

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (15 април – 21 април)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА  ––––––––––– 1. „Just For The Summer“ от Аби Хименес (нова в класацията) 2. …