Сайтът huffingtonpost.com ни представя няколко литературни класики, които са използвани за вдъхновение на създатели на видео игри.
„Госпожа Далауей” от Вирджиния Улф е превърната в „MRS. DALLOWAY: PARTY OF DOOM”. Тази игра наподобява популярните симулатори, в които геймърът гледа през очите на персонажа и стреля. Тук обаче целта на госпожа Далауей е да обикаля Лондон, да събира разни неща и да организира парти.
„Малки жени” от Луиза Мей Олкът е превърната в „CALL OF DUTY: CIVIL WARFARE”. Целта е да си подстрижеш косата, да откриеш и облечеш мъжки дрехи, без да те разпознаят. След това убиването започва. Остава и да намериш баща си, който е ранен в битка.
„Големите надежди” от Чарлз Дикенсе превърната в „EXPECTATIONS KONG”. Тук се редят варели един върху друг. Имате различни препятствия, които трябва да преодолеете. Вашият герой е Пип, който трябва да подреди варелите до края, за да се събере с Естела.
„O Pioneers” от Уила Катър е превърната в „WHEAT! AN AGRICULTURAL MANAGEMENT GAME”. Като Александра, започвате с малка ферма и трябва да построите земеделска империя. На пътя ви са семейни кавги и завиждащи съседи.
„The House of Mirth” от Едит Уортън е превърната в „HOUSE OF MIRTH: PARTY IN VAIL”. Историята на Лили Барт, която се изкачва в обществото е превърната в ски маршрут. Героинята трябва да избегне препятствията, за да стигне до подножието на планината.