Начало / Свят / „Амазон” атакува пазара с четец с осветен екран

„Амазон” атакува пазара с четец с осветен екран

Интернет гигантът „Амазон” ще пусне на пазара обновени версии на електронните си четци „Киндъл”, които ще разполагат с подсветка на екрана, съобщи dnevnik.bg, цитирайки Ройтерс.

Източникът на агенцията, който е видял прототип на предстоящото устройство, твърди, че монохромният екран от електронно мастило ще има възможност за включване на осветление, за да може да се чете и в по-тъмна околна среда.

„Амазон”  ще се постарае да пусне новите четци на пазара през месец юли, като се очаква през идните седмици компанията да обяви официално бъдещите си продукти.

Досега поредицата „Киндъл”,  винаги се е радвала на огромна популярност, като неофициални данни на списание PCWorld гласят, че „Амазон”  продава близо 1 млн. четци седмично.

Досега един от основните недостатъци на устройствата беше необходимостта потребителите да си осигуряват външно осветление за четене на тъмно. „Със сигурност има търсене за Kindle с осветен екран“, твърди Дженифър Коулгроув, вицепрезидент на агенцията за пазарни анализи DisplaySearch. Въвеждането на допълнителната функционалност обаче ще има един неизбежен недостатък – животът на батерията със сигурност ще пострада.

Липсата на изразени иновации в новите устройства води към извода, че в „Амазон”  все още не са готови да пуснат в масово производство цветните екрани от електронно мастило, които са основен обект на разработка през последните няколко години.

Прочетете още

717bd38a-8921-42b8-8152-92dd06ce00b8

„Пробуждането“ на Стойчо Керев – лек срещу безразличието

Заглавие, което разбулва тайни и предсказва бъдещето Третата книга на популярния наш журналист, а вече …