Начало / Свят / Рекламист публикува книга в Instagram

Рекламист публикува книга в Instagram

Интернет ерата наистина променя не само читателските навици на хората, но и работата на писателите. Поредното доказателство е първата книга публикувана в онлай-платформата Instagram. Тя се казва “Look at Me When I’m Talking to You“, а авторът й е Джейсън Спърлинг, творчески директор в рекламна агенция. Той вече публикува 160 страници от своя труд в платформата, като всеки негов пост е страница от книгата му, включваща илюстрации и текст.

You’ve read books in print. You might have read books online or on a mobile device. But until now you probably haven’t read a book on Instagram. В книгата си Спърлинг предлага идеи за развиване на бизнес-марки.

Както е известно вече доста от най-популярните лица и автори в Youtube написаха свои книги, които са хит по цял свят. В България „Нещата, на които не ни учат в училище“ на Емил Конрад счупи рекорда за най-бързо продавана книга, а с интерес се очаква и българското издание на творбата на „колежката“ му Зоела. Американката Анна Тод пък проби на пазара, като пусна своя дебют „След“ първо в платформата Wattpad.

Прочетете още

IMG-20181018-WA0001

Мария Лалева: „Живот в скалите“ е анализ на вътрешните ни затвори

“Живот в скалите“ на Мария Лалева се оказа литературен феномен за България. Търсенето й започна …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *