Начало / Свят / Майкъл Лъкман, автор на „Извънземен рок”: Убиецът на Джон Ленън бил контролиран от „тъмни“ сили

Майкъл Лъкман, автор на „Извънземен рок”: Убиецът на Джон Ленън бил контролиран от „тъмни“ сили

Убиецът на Джон Ленън бил контролиран от „тъмни“ извънземни, решени да унищожат посланията му за мир и любов. Това твърди експертът по извънземни Майкъл Лъкман в интервю за сайта BANG Showbiz, цитиран от БГНЕС.

Водещият вокал на „Бийтълс” беше убит от Марк Чапман пред „Дакота билдинг” в Ню Йорк през 1980 г., а умопобърканият фен обвини „дявола“ за действията си. Експертът смята, че Ленън е бил в центъра на битка между различни видове извънземни, която завършила със смъртта му.
Лъкман, който е автор на книгата „Извънземен рок: Извънземните връзки на рок енд рола“ и на предстоящото й продължение „Рок звезди, Холивуд и извънземен контакт: В тайните на звездите“, твърди, че Джон редовно е получавал съобщения от интергалактически същества, които да включи в музиката си. Той им служел като канал, нещо, което можел да направи заради начина, по който бил устроен мозъкът му. В един момент Ленън дори имал близка среща от третия вид.

„Това позволило на Джон Ленън да получава музикални съобщения от Космоса и да композира хитови песни, възхваляващи мира, любовта и свободата. Джон е бил идеалният кандидат за контакт с извънземни. Много по-късно той имал две срещи с НЛО, при една от които може да се е видял с четири малки сиви извънземни в „Дакота билдинг“ в Ню Йорк, където живеел с Йоко Оно“, заявява Лъкман.

Той твърди, че тези послания за мир и любов, които водели към Чапман, били атакувани от конкурентни извънземни, решени да попречат на певеца да разпространява послания за любов.

„Когато Чапман обвини дявола, че му е наредил да убие Ленън, той може би е действал под влиянието на негативни същества, които били разтревожени от универсалното послание на Джон за братство, и искали да го убият преди да стане още по-силен. Обстоятелствата, довели до смъртта на Ленън, могат лесно да бъдат видени в класическата битка на силите на светлината и мрака, в този случай битката за душата на рок енд рола“, допълва Лъкман.

Когато говореше за процеса на композиране, Ленън често твърдеше, че се чувствал „като празен храм, обитаван от много духове, всеки от които преминаваше през мен, всеки от които живееше в мен известно време и след това ме напускаше, за да бъде заменен от друг“.

Книги за Джон Ленън тук

„Бийтълс или Ролинг Стоунс“ тук

Прочетете още

9781250178633

Топ 10 на „Ню Йорк Таймс” (18 март – 24 март)

ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА  ––––––––––– 1. „The Women“ от Кристин Хана (5 седмици в класацията) 2. „The …