ХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА
–––––––––––
1. „Quicksilver“ от Кали Харт (9 седмици в класацията)2. „The Surrogate Mother“ от Фрида Макфадън (нова в класацията)
3. „The End Of The World As We Know It“ от Кристофър Голдън и Браян Кийн (нова в класацията)
4. „Love Arranged“ от Лорън Ашър (нова в класацията)
5. „On Wings Of Blood“ от Браяр Болейн (нова в класацията)
6. „Проектът „Аве Мария“ от Анди Уеър (19 седмици в класацията)
7. „Atmosphere“ от Тейлър Дженкинс Рийд (12 седмици в класацията)
8. „Моите приятели“ от Фредрик Бакман (11 седмици в класацията)
9. „Срещи по време на ваканция“ от Емили Хенри (38 седмици в класацията)
10. „Буря от оникс“ от Ребека Ярос (29 седмици в класацията)
–––––––––––
НЕХУДОЖЕСТВЕНА ЛИТЕРАТУРА
–––––––––––
1. „Тялото помни“ от Бесел ван дер Колк (257 седмици в класацията)2. „Тревожното поколение“ от Джонатан Хайд (74 седмици в класацията)
3. „The Idaho Four“ от Джеймс Патерсън и Вики Уорд (6 седмици в класацията)
4. „On Power“ от Марк Левин (4 седмици в класацията)
5. „Black AF History“ от Майкъл Хариът (8 седмици в класацията)
6. „Abundance“ от Езра Клайн и Дерек Томпсън (22 седмици в класацията)
7. „Coming Up Short“ от Робърт Райк (2 седмици в класацията)
8. „The Fort Bragg Cartel“ от Сет Харпър (2 седмици в класацията)
9. „Everything Is Tuberculosis“ от Джон Грийн (22 седмици в класацията)
10. „Роден в престъпление“ от Тревър Ноа (98 седмици в класацията)
––––––––––-
Класацията следи Мира Шополова

Лира Литературно-рекламна Агенция